1000 de argeşeni nu au acte de identitate

În zona municipiului Curtea de Argeş sunt aproximativ 1000 de persoane care deţin acte de identitate cu termenul depăşit, potrivit Melaniei Zarioiu, şeful Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor (SPCLEP) Curtea de Argeş.
Reprezentanţii instituţiei menţionate îi informează pe cetăţeni că sunt obligaţi să se prezinte, în termen de 15 zile de la împlinirea vârstei de 14 ani, sau cu cel puţin 15 zile înainte de expirarea valabilităţii actului de identitate deţinut, la serviciul public comunitar de evidenţa persoanelor pe raza municipiului  sau la serviciul unde sunt arondaţi, pentru a solicita punerea în legalitate cu acte de identitate. Melania Zarioiu face un apel către toţi cetăţenii pentru a verifica periodic termenul de valabilitate al actelor de identitate, în vederea evitării situaţiilor neplăcute în care pot deveni contravenienţi la prevederile legi.
Ce acte sunt necesare
Documentele obligatorii la solicitării unui act de identitate, indiferent de motivul pentru care se eliberează, sunt următoarele: cererea pentru eliberarea actului de identitate, certificatul de naştere al solicitantului şi ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, certificatul de căsătorie, după caz, hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, după caz, certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, timbru fiscal în valoare de 4 lei, chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, respectiv 7 lei. Toate documentele necesare se vor prezenta  în original şi copie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RSS
Follow by Email