Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Program de lucru special la Primărie

Category: Administratie Published: Tuesday, 17 March 2020 Written by Interes argesean

1.Începând cu data de 17 martie 2020, programul de lucru cu publicul în cadrul Primăriei Curtea de Argeş se va desfăşura conform următorului calendar:

-Depunerea solicitărilor/documentaţiilor se va realiza în recipiente special amenajate la ghişeele instituţiei, între orele 8,30 – 12,30.

-Eliberarea documentelor se va efectua între orele 8,30 – 12,30 începând cu ziua lucrătoare următoare celei în careau fost depuse solicitările.

-Amenzile şi taxa pentru eliberarea cărţii de identitate se vor achita zilnuc la casieria instituţiei între orele 8,30 – 12,30.

-Întrucât termenul de bonificaţie pentru achitarea impozitelor şi taxelor locales-a prelungit pâna la data de 30.06.2020, în perioada stării de urgenţă impozitele şi taxele locale se vor achita electronic prin portalul ghiseul.ro.

2.Recomandăm cetăţenilor ca depunerea dpcumentelor să se facă şi prin mijloace de comunicare electronică, prin e-mail:primariacurteadearges@yahoo.com, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , fax 0248/721107, sau prin poştă.

3. La eliberarea actelor solicitate documentaţia va fi prezentată şi în format hârtie.

4.Se menţine valabilitatea documentelor eliberate care expiră pe perioada stării de urgenţă.

5.Termenele legale stabilite pentru soluţionarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informaţii de interes public, precum şi a petiţiilor, se dublează.

Primar, Constantin Panţurescu

Hits: 908

Leave your comments

0 / 800 Character restriction
Your text should be in between 10-800 characters

Comments