Lista salariilor din Primărie în septembrie. Un medic de la cabinetele şcolare ia mai mulţi bani decât primarul

Category: Administratie Published: Wednesday, 03 October 2018 Written by Interes argesean

Lista funcţiilor/salariilor de bază/indemnizaţiilor şi sporurilor corespunzătoare aparatului de specialitate al primarului, aparatului permanent al consiliului local, şi al Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă şi Serviciului de Asistenţă  Medicală Curtea de Argeş, pentru luna septembrie 2018, au fost făcute publice. Precizăm că sumele prezentate sunt brute.

În septembrie, primarul a avut o indemnizaţie de 15438 lei, iar viceprimarul 13063 lei. Secretarul municipiului va încasa în ziua de salariu 9120 lei, directorule xecutiv 8930 lei, un şef serviciu 6745 lei, iar un şef de birou 6498 lei.

Un auditor are salariu de 6437 lei, un consilier, inspector, între  6272 lei şi 3268 lei. Referenţii primesc 4261 lei şi 3646 lei, iar şeful Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă 4598 lei.

Conform salariilor făcute publice de Primărie, un consilier primeşte între 4371 şi 3859 lei, un consilier juridic 4064 lei, un administrator 3694 lei, un şofer 3528 lei, un referent între 3551 şi 3379 lei, un muncitor calificat 3314 lei, arhivarul 2724 lei,iar un îngrijitor de clădiri 2983 lei.

Cei 19 consilieri local încasează pentru cele trei participări la şedinţele din septembrie câte 1235 lei.

Personalul Serviciului de Asistenţă Medicală o duce cel mai bine

La Serviciul de Asistenţă Medicală (cabinetele şcolare), salariile sunt oricum mari, iar la salariul de bază se adaugă sporuri pentru “condiţii deosebite de risc biologic”. Astfel, un medic primar ara salariu de 15256 lei plus 2288 lei sporuri. Mdicii specialişti iau între 15256 (plus spor de 1812 lei) şi 9702 (plus spor de 1455 lei). Nici asistenţii medicali din sistem nu o duc foarte rău. Lefurile lor sunt cuprinse între 4859 (la care se adaugă un spor de 729 lei) şi 3850 (plus 578 lei spor).

Salariile de mai sus sunt stabilite prin Hotărârea Consiliului Local nr.158/2017. Personalul care exercită activitatea de control financiar preventiv, pe perioada de exercitare a acesteia beneficiază de o majorare a salariului de bază cu 10%, iar indemnizaţiile lunare ale primarului şi viceprimarului sunt majorate cu 25% pentru implementarea proiectelor europene din fonduri nerambursabile. De asemenea, personalul nominalizat în echipele de implementare a proiectelor din fonduri europene beneficiază de majorări ale salariilor de bază între 20%-50%, în functie de timpul efectiv lucrat lunar pentru activităţile proiectului/proiectelor. În plus, cei de mai sus beneficiază de vouchere de vacanţă a căror valoară anuală, acordate pentru o perioadă lucrată de un an, este de 1450 lei/salariat.

Hits: 835

Leave your comments

0 / 800 Character restriction
Your text should be in between 10-800 characters

Comments